Nonie Aznida : Gadis Berkaca Mata: My New Post 2017

Friday, January 13, 2017

My New Post 2017

Assalamuaikum and hye uolls.
Nonie dah lama tak buka blog Sweetaznida sejak bulan September 2016. Kini, cuba lah update entry baru walaupun takde idea nak menaip panjang2. Jejari runsing kata kan, Tahun lepas, banyak kenangan yang pernah lalui. Antaranya gembira sedih dan pahit manis. Apapun, kena teruskan kehidupan yang lebih baik untuk memajukan diri pada masa akan datang.




Bina piagam baru, azam baru pada 2017. Nonie minta maaf sekiranya tersilap kata and tingkah laku selama ini. Kali ini kena sentiasa ingat matlamat yang ingin dicapai. Sekiranya, saya kurang bergaul, bercakap dengan korang. Sejuta maaf dari saya. Saya tetap kasar and feminin girl. Kali ini, nak gembirakan hati seluruh keluarga saya. Mereka mengharapkan Nonie berjaya sebab Nonie adalah seorang anak perempuan. 


Target nak capai ACCA and belajar sampai Phd. Insha Allah.


Setakat ini saja dari saya.
Apapun follow ig saya : nonie_aznida
Wassalam. 




Teruskan membaca post saya

No comments: